סיעת "ביחד" מקיימת

סיעת "ביחד" עושה שינוי משמעותי ברחובותיה של העיר פתח תקווה. מאז הבחירות המקומיות למועצת העיר, סיעת "ביחד" נבחרה לסיעה עם מס' המושבים הגדול במועצה והכניסה 4 חברי מועצה מטעמה. המצע שלהם היה מאוד משכנע, הם הבטיחו שיתחילו לטפל בעיר ובתושבים באמת ונכון לעכשיו עומדים בהבטחות שלהם. והנה לכם רק טעימה קטנה מהנעשה בשטח.

אביהו סופר "ביחד"

ברחוב בעלייה השני, בחניית הבניין המשותפת לשני בניינים צמודים נפערו בורות ענק כתוצאה מהזנחה של שנים, ומזל אוויר גשום מה שהקשה הנסיעה והחנייה במקום וסיכנו את הולכי הרגל והילדים הגרים בבניינים אלו.  דיירת מאחד הבניינים לאחר תקופה של פניות חסרות מענה לעריית פתח תקווה החליטה להשתמש בשירות החדש שהציעו חבר סיעת "ביחד"  והוא מוקד טלפוני מתוגבר שהפעילו בעיר מאז הבחירות מתנדבים מטעם הסיעה. כעברו מספר ימים מאז התלוננה הדיירת הגיעו מתנדבים של סיעת ביחד לחניית הבניין והחלו בהערכות הזנק, גיוס הדיירים ו-וועדי הבתים לארגן שת"פ על מנת לתקן במהרה את הבורות. כולם התגייסו במאמץ משותף  כולל בני נוער ואנשי מקצוע וצוות שלם של מתנדבי "ביחד"  והחלו בתיקון החנייה. ביום שישי בין השעות 9:00 בבוקר ועד 12:00 בצהריים סגרו כולם ביחד את הבורות בעבודה משותפת יעילה שלוותה בהמון הנאה ומכל הלב.

"אין לתאר, אתם פשוט מעל ומעבר לכל הציפיות" אמרה שושנה מהוועד, "לא קורים דברים כאלה בימינו. פשוט תודה לכם מעומק הלב!".

"פעולה זו דרשה גיוס מוגבר של אנשי מקצוע, מתנדבים ובני נוער", אומר אביהו סופר, חבר מוצעת העיר מטעם סיעת "ביחד", "ואני בכלל לא מופתע שכולם נענו בכזה רוחב לב, באמת הדבר שחשוב לנו בעשייה הזו הוא ליצור רוח חדשה ואפילו לשנות לאנשים את אותו קו מחשבה בו הם מרגישים שהם צריכים לשרוד לבד איכשהו. יש כאן באמת מי שיעזור לך. הרי כולנו בסופו של דבר רוצים חיים יותר טובים, ובהחלט ניתן בקלות לספק לתושבים חיים כאלו, אז למה שלא נעשה את זה?".

אביהו סופר

אביהו סופר

אביהו סופר חבר סיעת "ביחד", מועצת העיר פ"ת

רשומה זו סגורה לתגובות..

מומלצים